Tuesday 6 December 2011

nurse

assalamualikum semua pembaca blogger....  apa kabar...
ary ney adalah hari yg sakit bg aku... bg aku skit tapi bg akak
yg mencuci luka aku 2 mesti sakit hati....huhu.. sian akak Andi Rosnita sebab
knew layan karenah aku tadi maca tgh cuci lka...lawak pown adew tdi..hahaha

ney la dy Andi Rosnita,,,,,pandai akak ney jadi nurse...

perit kowt tadi..kenew tekan2 knew belah2 lagiii..... tadi kak aqie,shahir valkry, azwan azemi, shen, faiz superman mereka pown adew gak masa aku ngah dirawat..........sakitnya  tapi pas drawat aku nya keaadan alhamdulillah lagi ok...treima kasih kak andi..bsok ade appoinymnt ag ngan kak andi.............
k la nak tdow dulu..bubye.....salam....

1 comment:

  1. hahaha...weyh, awat cenonet jek gmbo teman tu??? hahaha...dah lah kena crop, ksian cik adik sblh tu...huhuhu...by the way, dah tggungjwb sy kan...nak kena jaga adik2 nakal mcm korg nih...huhuhu...sakit hati pun, sakit hati laaahhh...hahaha...

    ReplyDelete