Thursday 1 December 2011

Myself

hum,...apa kaba semua..huuhu..
nama pemilik blogger ney Muhammad Ridzuwan Bin mOhd Sidek....
umor 18 jew.........study ag ......Assalammualaikum semua......

Da dekat genap setahun da aku dekat tpmc ney.....
bnyak pngalaman dan orang yg aku telah aku knali........
seronok disini..aktif betul aku bersama kawan2..........
di sini jugak aku telah bertemu kawan2 dari merata2 nogori kata
orang negeri sembilan.....huuuhuh........special tanks to all my
friends especially NuryusraShazwani,EqamBukhari,Fareastlc,Fatin Afiqah,

FauziahDaud,Aqiel,EmyrulFitri,Nana,AmiorulAziq,Akimiyamaki,Zaidi,Dean dan kawan2
yang lain yg telah memasuki kalendar baru didalam hidup aku. kerana aku baru lagi dalam blogger ney hope semua dapat tunjuk ajar kan aku.,.,,,k Assalammualaikum..adew masa smbang ag...

No comments:

Post a Comment