Thursday 1 December 2011

habisla aku.....BUSINESS RULES











hum...rasa skjap jew semester ney.....pejam celik pejam celik da nak sampai
hujung sem da......xlama ag final exam...atoy....bnyak nk knew study ney......
bnyak kali xdtg klas bnyak nak knew cover balik........nasib baik adew pertlongan kawan2
business studies yg baik lagi peramah...haha...ley tolong ajarlkan mana yang aku
tertinggal...... budak2 business ney semuanya peramah dan baik hati....kalau adew kawan2 
\yg tertinggal satu subjek atau chapter mesti depa akan tolong kitA coverkan..baguskan mereka ney..hhuhuh
ney namanya Aziq atau nicknamenyew tokek...dengan dy la aku balik Perak sama2 dy ney da berpnya da pown....
ney namanya Eqam dy ney lelaki pemalu tapi berani n tegas...dy jugak suka wanew hijau n ungu.....

ney Akmal Radi... orang selalu pnggil dy ayah....dy ney baik lagi pemalu dengn pompuan.......


yg ney lain skit, abg hensem ney namanya FaizAzroy....walaupown namanya membuatkan dy rasa keras tapi bro ney xtahan makan makanan pedas..ish2...sian.....huhuu....tapi apa yg penting kawan aku sorang ney kakinya dan nak elok......maklum la...mat rempit ops silap mat sempit yg xdew tauliah......xdew la..sori...

yang ney nama Aqil...abg termacho kat college...dy minat EdHardy.....muka dy sentiasa cool kalau xdew angin pasang......dy ney single lagi(opposite word)...tapi dy xavailable la..........

haaaaaa....gadis comel ney namanya Nana...dy ney satu tempat tinggal ngan aku kat perak.......dy ney peramah orangnyew....x memilih dalam berkawan la orang kata......



ney la orang yang bakal menerajui dunia business pada satu hari nanti...jgan xcaya lak......

ney la keje aziq lau xdew kjew......snap gambar yg boley mmbuatkan orang terpikat..hahahah
untung la buah hati dy.....peace...xp



yg chubby seblah aku tu nama nya Era Azmy...atau orang pnggil die kak long..die ney boley dkatakn trlbih peramah orangnyew...semua orang suka berkawan dengan dy...bagus budaknyew ney....huhu..dy la orang yg pling riuh kat dalam klas masa kita orng tngh blaja.......xp

ney masa kita owang ngah bosank ney..snap la satu picture..hahaha....                                            


hum.... sebnarnyew adew ag budak2 business ney.....Zaidi,Akimiyamaki,Balqis,Yana,Shamila,Era,Fitri dan bnyak ag tapi disebbkan lack of time aku bwat t la......bnyak ag ney aku nak kongsi tapi masa xmngizinkan...t la aku kongsi lagi bnyak pngalamn aku bersama kawan2 kat Technology Park Malaysia ney..bnyak tu walau pon xcukup setahun lagi tapi kalau dikumplkan pngalaman tu boley wat gunung kinabalu  bakl kata kak Andi Rosnita...hahaha...k ..bubye...
Assalammualaikum semua.......peace...xp

1 comment:

  1. eh, nama sy ada...hahaha...terharu nih...!!!~ btw, nice starting...keep it up! :D

    ReplyDelete